Власна торгова марка (private label, СТМ) - знак для товарів і послуг, вироблених
стороннім виробником під замовлення власника марки, який потім продає їх під своїм товарним
знаком.
Мистецтво створення конкурентоспроможної назви називається неймінг (від англ. Naming - процес
розробки назви бренду компанії, товару або послуги) - це не просто вибір звучної назви, але і
розробка власного фірмового стилю, що підсилює враження і запам'ятовування споживача і
службовця.
Для власника свого «лейбла» базові переваги обороту товарів під приватною маркою (private label)
полягають в:
- розширені товарної пропозиції за рахунок вибору виробників товарів із різних
категорій (наприклад ліків та лікувальної косметики), а також «сезонних» товарів, наприклад,
препаратів проти застуди;
- зниження собівартості товару за рахунок відсутності посередників;
- унікальність пропозиції і варіативність ціни.